כרמלים כרמלים

עמים וטעמים: סיור ואירוח דרוזי כשר בעוספייא

מיזם עמים וטעמים בעוספייא מזמין אתכם לחוויה ייחודית לכל המשפחה. בתים פתוחים ברובע העתיק של הכפר הדרוזי עוספיא. סיור בכפר הדרוזי הציורי עוספייא ואירוח דרוזי כשר, אותנטי וטעים!

הם לוחמים לצד חיילי צה"ל, אוהבים את המדינה לפחות כמונו ואנו מצדנו לא יודעים עליהם הרבה. מיזם "עמים וטעמים" יכיר לכם את הדרוזים מקרוב, בצורה הכי אותנטית שיש – הצבעים, הצלילים, הריחות והטעמים המשגעים! והכל כשר!

על הפרויקט הזה אנחנו ממש שמחים לספר לכם!!! במשך השנה פרויקט עמים וטעמים פתוח עבור קבוצות בלבד. בחודש אוגוסט זו השנה השישית ברציפות, הפרויקט פתוח לקהל הרחב וצובר הצלחה רבה. אורחים המעוניינים להצטרף, מוזמנים להירשם לפעילות בתאריכים הבאים: ימי שישי 10.8, 31.8 בשעות 12:00 או 13:00

את הפעילות נפתח בליווי מדריך דרוזי עם חיוך גדול ואהלן וסהלן לבבי. אחרי הכרות קצרה נצא לסיור ברובע העתיק והיפהפה של עוספיא. הדרך עוברת בנוף עוצר נשימה ומלווה בהסברים וסיפורים מרתקים. שיא הסיור, ביקור בבית משפחה דרוזית. אחרי הכרות קצרה עם בני המשפחה נוזמן אל ה"מדפה" חדר האורחים של המשפחה. מיד יתמלא החדר במגשים ענקיים עמוסים כל טוב באוכל מהמטבח הדרוזי המסורתי.

הארוחה כשרה.  תעודת כשרות ומשגיח נוכח במקום!! (סגור בשבתות)
בסיום הארוחה עם הקינוח של הקפה, התה והבקלאווה נאזין להרצאה מרתקת אודות העדה הדרוזית והברית עם ישראל

מחיר: 100 ₪ למבוגר, 60 ₪ לילד (מגיל 5-12)

הארוחות כשרות בהשגחת הרבנות לכשרות ארצית (ת.כשרות ומשגיח במקום)

בקרו באתר www.el-carmel.com

 האירוח בתיאום מראש בלבד: 077-2306328

להרשמה: https://www.tixwise.co.il/he/amim18

פתיחת הסיור מותנית במינימום 15 משתתפים.